.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرائت گزارش حادثه ۲۲ بهمن قم در مجلس

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت یادآور شد گزارش حادثه ۲۲ بهمن قم در صحن مجلس قرائت می‌شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت امروز (یکشنبه 30 تیر ماه) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و اکثریت اعضا برگزار شد.

در این جلسه احمدرضا دستغیب دبیر کارگروه‌های تعامل فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با دولت منتخب گزارشی از روند تشکیل کارگروه‌ها و ادامه مسیر حرکت تا زمان معرفی کابینه و پس از آن در جریان رای اعتماد گزارشی ارائه کرد و مقرر شد که پس از معرفی کابینه دولت جدید، کارگروه‌های تخصصی نظر نهایی خود را به مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ارائه کنند.

همچنین در این جلسه علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارشی از روند نهایی شدن گزارش کمیته بررسی حادثه 22 بهمن قم ارائه کرد.

وی گفت که این گزارش با تلاش کمیته تحقیق، صرف صدها ساعت وقت و با تشکیل جلساتی با همه نهادها، سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی، مسئولان ارشد امنیتی استان قم، شاهدان عینی، بررسی‌های میدانی آماده شده و پس از ساعت‌ها بحث و بررسی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تصویب رسیده و باید در صحن مجلس قرائت شود.

در پایان این جلسه تحولات منطقه‌ای به ویژه حوادث مصر مورد بررسی قرار گرفت و درباره تشکیل کابینه دولت جدید مقرر شد که فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با درک عمیق شرایط کشور و شعارهای داده شده از سوی رئیس جمهور منتخب بر مبنای اعتدال‌گرایی با دکتر روحانی بیشترین همکاری را داشته باشد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.974 seconds.